Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min störda mamma

Postat av Faukes den 9 Maj 2008, 16:04
36 kommentarer · 74 träffar
Ok, det jag ska berätta nu är historien om min mamma.

För att göra en lång historia kort, så kan jag börja berätta från i Måndags.

Jag var och jobbade som vanligt, men kände att allt inte var som det ska.

Jag hade varit sjuk mycket dom senaste veckorna i bland annat halsfluss och för psykiska problem.

Strax efter klockan 8:00 kom en arbetskamrat fram till mig och sa att vi skulle gå in på kontoret och prata med förmannen, på företaget.

Kort sagt, jag fick inte jobba kvar.

Jag har inte berättat något för min mamma (pappa jobbar där, så han visste) fram tills att hon fick reda på det själv idag.

Jag ville helst få tag i ett annat jobb, för att liksom säkra min arbetskarriär så jag kunde berätta allt när ett nytt jobb var funnet.

Det plingade på dörren för ca 30 minuter sen och jag ser då mamma framför mig, med mord i blick.

Jag förstod direkt att hon visste om det och det första hon sa var " Men för helvete".

Hon började skrika om att hon uppfostrat mig dåligt, och att hon skämdes över att vara min mamma och massor sånt där skit.

Eftersom jag redan mådde psykiskt dåligt, efter att ett förhållande tog slut med tjejen som är den "rätta" så kändes det här inte så kul att höra.

Nu känns det som att jag aldrig mer vill se eller prata med henne i hela mitt liv.

Ska inte berätta så mycket mer. Om det är något ni vill veta, så fråga på bara.

Min fråga till er är; Vad hade ni gjort i min situation?

TILL ER SOM UNDRAR MIN ÅLDER: 19år!

Gillar du din mamma?

171 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..