Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsam natt

Postat av Dumpweed den 8 Maj 2008, 12:55
28 kommentarer · 66 träffar
Sjukaste natten i mitt liv. Jag hade umgåts med min kompis och hans flickvän hela dagen. Senare på kvällen drog vi till tjejens lägenhet där vi skulle slagga för att nästa dag träffa fler kompisar och chilla. Hela kvällen låg dom i sängen och "myste". Men efter ett tag bad dom mig att gå och lägga mig på toaletten men jag såg detta som förnedrande och tackade nej till "erbjudandet". De fortsatte tjata på mig men jag vägrade göra något sådant bara för att dom skulle få göra sin "grej". Jag bad dem bara glömma tanken på att ha sex när jag var närvarande. Efter ett ytterligare tag stängde jag av tv för att sedan sova och jag trodde de hade gett upp hoppet om att ha sex. Men kunde desvärre inte sova pga deras "pussande". Jag lät det vara och bara försökte somna. Efter ett tag hör jag ett viskande "Sover han?" och trött som jag var orkade jag inte svara utan låg kvar och bara försökte somna. Sen går det några minuter hör man sängen knarra och tjejen stönade tyst för att inte "väcka" mig. Och där ligger jag helt confused och vet inte vad jag ska göra. Skulle jag säga till dom att sluta mitt under sexakten eller skulle jag göra som jag gjorde och bara ignorera? Inte för att detta skulle ha ändrat situationen men det skulle lätta mitt samvete.
Föregående tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..