Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mordet i Rödeby - Uppmaning

Postat av SY den 7 Maj 2008, 23:55
16 kommentarer · 204 träffar
Hejsan.

Alla sitter på detta forumet och talar om hur fel/rätt det var att pappan i Rödeby sköt ihjäl ett barn. Enligt mig finns det INGET som säger att det är rätt att gå ut och skjuta ett barn, oavsett! Det finns ALLTID andra utvägar.

Barn i Sverige blir mobbade hela tiden för hudfärg, fattig, utseende o.s.v. o.s.v. Trots detta är det ingen annan pappa som går ut och skjuter mobbarna för det, och har heller ingen rätt till det enligt mig. Inte heller Rödebypappan hade det.

Därför vill jag uppmana er som sitter på detta forumet och klagar på hur synd det är om pappan som hade en mobbad son. GÖR NÅGOT SJÄLVA ÅT MOBBNING FÖR FAN! Jag vet att nästan ingen här hade gjort något om de hade sett mobbningen i Rödeby ske, nästan INGEN (inte jag heller, men jag säger inte heller att det var rätt att han skjöt ihjäl dem)

Nu sitter ni och klagar på barnen som mobbade men ni får väl för fan själva reagera lite om det är så hemskt. Mobbning sker inte bara i Rödeby! Sluta klaga på ungarna och att de förtjänade att dö, det är saker runt omkring som formar deras beteende, föräldrar, skolan, NI och alla andra.

För att skapa en diskussion. Vad har du gjort för att förhindra mobbning?

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..