Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel på datorn

Postat av TennisspelarN den 7 Maj 2008, 10:37
9 kommentarer · 73 träffar
Hej har ett störande problem det är så att startfältet på min dator har hängt sig när jag tar musen över startfältet så blir musen en "laddningsmus" om ni vet vad jag menar de där timglaset.. ibland kan man se startfältet men de laddas fortf och ibland är de bara helt svart kan starta internet osv på datorn men startfältet e helt fucked up.. har sökt igenom datorn med spyware search and destroy eller va de nu heter utan resultat..

Vill inte omformatera datorn då jag har för mkt projekt jag vill spara och har ej något minne att föra över filerna på då de är för stora.

Om det är någon som haft samma problem så hjälp mig, blir så varje gång jag startar om datorn osv skit irriterande fungerar aldrig de har vart såhär i ca 1 månad nu trodde de skulle gå över men de har de ej gjort..

Tack på förhand!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..