Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

xbox 360 & tele2 stadsnät

Postat av ROBALiCiOUS den 6 Maj 2008, 12:03
4 kommentarer · 207 träffar
Hej!

Jag har ett problem och undrade om det fanns någon själ som kunde hjälpa mig med det.

Problemet är som så att jag inte kommer förbi MTU testet. Jag har läst ett antal olika lösningar, har inte kunnat testa alla men hur som helst..

Jag har alltså TELE2 stadsnät, 10/10 där man är tvungen och logga in (sjukt gay). Jag antar att det är problemet men jag undrade om någon haft samma problem & kommit på en lösning?

Har inte ork eller lust att byta ISP heller för den delen.

Sen kör jag med följande hub ( http://www.cityinks.com/store/ catalog/hub-T-Dlink-002.jpg ) som jag inte kan namnet på haha. Men det ska inte vara något problem eftersom en polare körde med samma, dock så hade han BBB.

Undrar alltså hur man ska göra, om någon har nån aning & om det finns någon som vet hur man fixar det här med inloggningen, tror ni att man måste hålla på med PPPoe?

Tack :)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..