Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Valborg

Postat av LORAZEPAM den 6 Maj 2008, 10:20
21 kommentarer · 124 träffar
hejsan alla fragbiteare.

Nu är det så att jag hade ett stort problem på valborg. Jag har inte så mycket erfarenhet av tjejer, (är förövrigt 16 år). Så jag drack mig full, jag brukar inte dricka så ofta och ville inte vara värre in mina grabbar i gänget så jag drog i mig en flaska sjuttis. jag blev redigt full på det och mådde inte bra överhuvudtaget, spydde som en tok.

Men till morgonen så låg det en brud i sängen bredvid mig, av vad jag har hört av mina kompisar så är hon 14 år, oskuld och det var blod i hela sängen. NU undrar jag om jag kan bli anmäld för detta? även om jag inte minns något av händelsen?

Mina kompisar tycker det bara är roligt att jag tog oskulden på en liten 14 åring, men jag mår psykiskt dåligt över det och undrar hur fan jag ska jag göra. Jag har tagit reda på vad den här tjejer heter och har hennes msn och nummer. Men jag vet fan inte hur jag ska göra, ska jag ringa henne och be om ursäkt?

Tack för hjälpen MVH UppfinnarN,

OT. skriver inte med mitt vanliga account då jag är rädd för att bli avslöjad.
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..