Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sportbåt

Postat av snabbzpir den 5 Maj 2008, 20:28
35 kommentarer · 258 träffar
Hello! Vår familj ska nog köpa en sportbåt till vattenskidor/wakeboard som man kan ha till somrarna för lite kul. Vi har redan en segelbåt med motor, men det kan man ju ändå inte göra så mycket med.

Fåtal av mina kompisar får moped, så jag ska nog få den här båten istället då delat med familjen, givetvis.

Så jag hade tänkt mig en snabb sportbåt som är bra till vattenskidor/wakeboarding och kan ta cirka 4 personer helst. Spelar ingen roll om det är en ruffad båt bara om den går under 25 typ. Ni kanske undrar priset? Ja du, svårt att säga det finns ju bra båtar för 10000kr osv så det beror ju helt på vad det är för något, men helst inte över 25. Självklart så ska den även gå minst 30 knop och vara en minst 50hk motor.

Jag bor i kronobergs området för er som undrar.

*EDIT* Tja, det är många som säger att jag ska köpa vattenskoter och det blir det inte för det kostar cirka 80 tusen och det är olagligt i svenska vatten tyvärr.

Det med ribb-båtar - är det något att ha? går dom inte sönder lätt osv.

Tack & hej!
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..