Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blev mobbat men mobbade tillbaka

Postat av Polisen_Kalle den 2 Maj 2008, 17:53
66 kommentarer · 240 träffar
Skriver mest den här tråden för att fråga hur man gör för att kaxa upp sig när man inte är taggad, kommer dock till det mer i slutet.

På valborg så vad jag ute med polarna i en park i stockholm. HAde på mig min Djurgården keps. När jag går av bussen så hör jag nån säga "ehh du har skit på kepsen" jag frågade om han menade mig "ja såklart vem annars" sa han och knuffade till mig. SEn kallade han mig för tönt och gick därifrån. Jag var så paff att jag inte visste vad jag skulle göra.

Senare på kvällen när jag hade druckit en hel del öl så blev jag irreterad över vad som tidigare hade hänt. Såg en kille med AIK tröja och gick fram till honom och knuffade honom och sa att han hade skit på tröjan (och pekade på hans klubbmärke). När han inte gjorde nått så knuffade jag honom igen och sa "öö jag sa att du har skit på tröjan ditt skithuvve". Då började han med "men kan du lägga av" och sånt snack. Så sa jag tönt till honom och gick iväg med mina polare.

Kanske fel att "ge igen" på en annan men det blev så den här gången. Hur som hälst, är man taggad ocvh den andra inte är taggad så "vinner" man alltid. Hur ska man göra för att inte mesa ner sig om nån kommer fram och kaxar? Hur gör man för att vara taggad?
Föregående tråd
Nästa tråd

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..