Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Största forumet?!?!?

Postat av #ett den 1 Maj 2008, 23:02
21 kommentarer · 17 träffar
Hej, hej, hemskt mycket hej!
Jag och en polare snackade precis om vilket forum som var störst på internet, jag tänker inte göra någon reklam för dessa forum här, men jag kan säga så mycket som att jag vet ett forum som har 500k+ users.

Min fråga till er är, vilket är det största forumet på internet? Alltså vilket forum har flest användare/medlemmar? Hur många användare har dom?

Jag är osäker om det är emot reglerna för er att svara på denna fråga då det är förbjudet enligt §16 att göra Reklam för hemsidor.
Någon vänlig fragbitepolis kanske kan passa på och klara ut vart gränsen går mellan att göra reklam och inte, eftersom exempelvis youtubelänkar tillåts även fast det är reklam för youtube.

Hur som helst, om det är emot reglerna eller om ni inte vill riskera att bli varnade så skriv bara hur många medlemmar som finns på det största forumet du vet, eller PMa mig länken!

Thank you all for cooperating!
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..