1
heaton tallriken
Postat av BBS-Sherman den 1 Maj 2008, 14:05
51 kommentarer · 161 träffar
tja boys, som ni kanske minns var jag i sthlm häromdagen.
jag var ju då på IO(Inferno Online) och träffade Emil ''Heaton'' Christensen(stavfel säkert) vi satt och diskuterade den kommande realesen(stavfel) av ''The Lich King'' och han sa att jag förmodligen kommer älska denna expanison..
sedan blev vi båda hungriga efter att ha 2mannat BWL.
Han berätta då om den traditionella Heaton MackaN^ som alla känner till, jag frågade om han inte hade något nytt, då sade han något i stil med -''ja faktist, jag greed:a ett recept i Mara en gång''
ja började genast lee och skrek till av glädje -''nej menar du allvar?! tell me about it'' och så hände det, han började springa mot lokala hemköp, vi kuta in där och han köpte saker som
1.ideal makaroner
2.gurksallad
3.dallassallad
4.Ketchup
5.Amerikansk hamburgar dressing
6. 1 liter mjölk..
7. två chorizo korvar
sedan började det, det var som att kliva in i arne weises tomte verkstad..=)
nåja, här blev resultatet av A la caré de hittona!
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/------DSC00363.JPG
testa gärna, finns här om ni behöver receptet:)
love all of ya
jag var ju då på IO(Inferno Online) och träffade Emil ''Heaton'' Christensen(stavfel säkert) vi satt och diskuterade den kommande realesen(stavfel) av ''The Lich King'' och han sa att jag förmodligen kommer älska denna expanison..
sedan blev vi båda hungriga efter att ha 2mannat BWL.
Han berätta då om den traditionella Heaton MackaN^ som alla känner till, jag frågade om han inte hade något nytt, då sade han något i stil med -''ja faktist, jag greed:a ett recept i Mara en gång''
ja började genast lee och skrek till av glädje -''nej menar du allvar?! tell me about it'' och så hände det, han började springa mot lokala hemköp, vi kuta in där och han köpte saker som
1.ideal makaroner
2.gurksallad
3.dallassallad
4.Ketchup
5.Amerikansk hamburgar dressing
6. 1 liter mjölk..
7. två chorizo korvar
sedan började det, det var som att kliva in i arne weises tomte verkstad..=)
nåja, här blev resultatet av A la caré de hittona!
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/------DSC00363.JPG
testa gärna, finns här om ni behöver receptet:)
love all of ya