1
Varför ska svenska tjejer vara så svåra?
Postat av KARAMELLKUNGEN den 1 Maj 2008, 02:32
118 kommentarer · 6 451 träffar
Denna tråd kommer främst basera (sin fakta) från mina egna erfarenheter från länder såsom bland annat Australien, USA, Spanien.
Efter att ha spenderat mitt, så kallade, "sabbatsår" till att resa runt och festa så har jag insett en väldigt besynnerlig sak.
Svenska tjejer är dubbelt så svårflörtade som resten av tjejerna i "världen".
I till exempel Australien så var det TJEJERNA som STÖTTE på killarna. Så är det för i helvete inte i Sverige.
Alla tjejer började flörta och ta kontakt när man var utomlands.
Men i Sverige måste man själv visa intresse och göra till sig, och ibland räcker inte ens det till.
Varför tror ni att svenska tjejer ska vara så otroligt svårflörtade?
OBS. Detta är som sagt ett faktum och inget att kämpa emot ifall ni inte har konkreta bevis på motsatsen, vilket ni med all sannolikhet inte har.
Efter att ha spenderat mitt, så kallade, "sabbatsår" till att resa runt och festa så har jag insett en väldigt besynnerlig sak.
Svenska tjejer är dubbelt så svårflörtade som resten av tjejerna i "världen".
I till exempel Australien så var det TJEJERNA som STÖTTE på killarna. Så är det för i helvete inte i Sverige.
Alla tjejer började flörta och ta kontakt när man var utomlands.
Men i Sverige måste man själv visa intresse och göra till sig, och ibland räcker inte ens det till.
Varför tror ni att svenska tjejer ska vara så otroligt svårflörtade?
OBS. Detta är som sagt ett faktum och inget att kämpa emot ifall ni inte har konkreta bevis på motsatsen, vilket ni med all sannolikhet inte har.