Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Killarnas hemligheter - Tjejer

Postat av Låst Konto 49333 den 29 April 2008, 23:43
267 kommentarer · 2 948 träffar
*EDIT* Killar.. Ni såg väl att denna tråd va riktad till tjejer ellerhur? Varöfr tar ni då i akt att skriva era oseriösa inlägg samt anmäla tråden?

Sen tilläger jag detta *Tråden påpekar inte på någon speciell människa utan de som jag skriver är de nåt som stämmer på någon så är de 99% chans att han vill ha sex, samt inget stämmer på nån fbare då de aldrig har festat eller gått ut kanske stämmer emd playahaed eller lunar menmen..*****

Hej, nu har jag fått nog av våldtäckter och saker som kretsar i sverige på sista tiden då det bara ökar med tiden, detta måste få ett slut!

Jag skapar nu denna tråd tillgänglad till er tjejer som blivit utsatta eller ej blivit utsatta för övergrepp men vill lära sig mer om vad killar tänker och ser hos en kvinna / tjej.

1. De killar som skriver till dig på tex.. Lunarstrom / Playahead m.m.. ÄR endast ute efter 1 sak, SEX, de charmar till sig och försöker träffa dig sedan smäller de. Allt går så snabbt så du ej hinner bestämma dig om du är redo eller ej, kan ta max 1 dag.

Träffa aldrig killar från communitys eller va de heter.. Skriver någon ett inlägg radera direkt om de står tex som i vanliga fall "Hej katt (snygging) ge mig din msn!" då är de ute efter sex 100%.

2. Nästan alla killar som strular med en tjej FÖRSTA gången de träffas är ute efter sex och inga känslor inblandade, det kan förekomma att ni blir tillsammans men inte dirket då killen ej är kär i dig och vill bara få dig i sängs, är du tillräckligt svår och säger "Förhållande sedan SEX" Då kan de också smälla med ett snabbt förhållande.

3. Har du en fin rumpa och stora fasta bröst? Då är killarna endast ute efter en sak, att få ta på brösten och rumpan samtidigt som de trycker dig, jag är 100% Säker på att ingen kille blir kär i en som har värsta röven och fetaste brösten man tänker nog helldre shit henne ska ja trycka ikväll..

4.*VARNING!!* Vill killar bjuda på drick!?!??!!? DÅ är de garanterat ute efter att ha sex med dig, supa dig full sedan ha sex det är nog de vanligaste knepet bland killar, speciellt när de e någon du int ekänner på tex en fest.

5. Ska ni klä er utmanande när ni är på en fest, menar då i hotpants och nåt linne bara.. Stanna aldrig kvar sist på festen vid tex 4-5 gå runt 1-2 det är en bra tid för tjejer i vilken ålder som helst eller 17+ iaf, mina barn om jag får tjejer ska det bara få va ute tills 12 tills de är 18, är de killar får de göra allt. Men iaf, Gå oftast först eller i mitten när hälften har gått och aldrig ensam! Det är ej coolt att lämna en fest sist det är bara dumt tro mig!

Det är de bästa hemligheterna jag har och tipsen för er tjejer så ni kanske i en snar framtid slipper se er själva som offer på gatorna bland andra drägg!

Nu kanske ni tycker att allt jag sagt är skit. Men nästa gång nån kille på playahead eller lunarstrom skriver till dig fråga om han vill ha sex han svarar garanterat ett "JA"

Nästa gång du e på fest kolla om nån vill bjuda dig på extra mycket sprit, om han vill lek överfull och fråga vill du ha sex? eller skulle du "banga" på mig? Säger han att han vill ha det säg jaha synd för jag har pojkvän eller nåt liknande..

Och nästa gång du träffar en kille fråga hur långt tid han anser de ska ta innan ni har sex, säger han 2dar e han en såkallad playar och kommer garanterat utnyttja dig grovt.

Men säger han när vi haft en förhållande ett tag och känner varan då är han en bra kille för dig!

Tack på förhand

MVH

FotbollspelareN
Föregående tråd
Nästa tråd

267 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 267 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..