Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga historier :D

Postat av waff den 29 April 2008, 02:49
11 kommentarer · 183 träffar
nu tkr jag att vi ska se hur bra fb medlemmarna är på roliga ologiska historier :D haha den här skrev jag på mindre än 2 minuter haha kom på medans jag skrev, gör det ni med :D

för länge länge sedan, var det en apa som skulle ut på äventyr.. efter många dagars vandring bestämde apan sig för att äta en banan, men han hade inte ätit en banan på skit länge så han visste inte hur man skulle öppna skiten, så han pressade bananen och hoppades på att det skulle pluppa ut, vilket den gjorde, han pressade bananen så hårt att den pluppade ut i en väldans fart! den gula bananen hade börjat sin färd i luften, den var fri... efter många års fångenskap i bananens skal tänkte banan.. "this is it, im free" men det bananen inte visste var att han slutligen skulle tappa fart, men oturligt nog hann han inte tappa farten utan istället flög in i apans käre livslånge kompanjons öga, apans kompanjon och livslånge vän var tvungen att avlivas på grund av svåra banan smärtor och sedan blev apan skit arg och gjorde banana splitt och sånt... men inte utav bananen, utan av en annan banan för att visa bananen vem som bestämmer :) snipp snapp slut, denna saga sög xD

hahahhaha :D show me what you got ;D
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..