1
[Förslag] Stäng WoW forumet på fb
Postat av spiratess den 29 April 2008, 00:09
42 kommentarer · 260 träffar
Hej, jag jag kommer med ett förslag om att stänga Fragbites wowforum. Varför jag skulle vilja se wow forumet nedstängd är pågrund av att 95% av alla trådar som skapas i detta forum verkar vara skapade av så kallade fragbite-p12:or...
Frågorna är totalt meningslösa, och riktigt dumma och saknar mening
Jag hade från början tänkt att ge exempel på korkade wow trådar, och hade då bara valt de 5 senast skrivna wow trådarna. Men eftersom jag postar detta inlägg i övrigt kategorin och inte i wow kategorin så är det väll ingen ide eftersom ni som inte lirar wow inte ser skillnad på en seriös och en totalt korkad post :)
Jag antar att jag egentligen bara skulle kunna ta och ignorera wow trådarna men som jag förstått, är jag inte den enda som stör mig på dessa meningslösa och toltalt iq befridade frågor.
Edit: ändrade från flash till frag före bite i början. Skrev fel, sorry.
Frågorna är totalt meningslösa, och riktigt dumma och saknar mening
Jag hade från början tänkt att ge exempel på korkade wow trådar, och hade då bara valt de 5 senast skrivna wow trådarna. Men eftersom jag postar detta inlägg i övrigt kategorin och inte i wow kategorin så är det väll ingen ide eftersom ni som inte lirar wow inte ser skillnad på en seriös och en totalt korkad post :)
Jag antar att jag egentligen bara skulle kunna ta och ignorera wow trådarna men som jag förstått, är jag inte den enda som stör mig på dessa meningslösa och toltalt iq befridade frågor.
Edit: ändrade från flash till frag före bite i början. Skrev fel, sorry.