Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag bestämde träff med internet-pedofil

Postat av aber den 28 April 2008, 18:10
65 kommentarer · 285 träffar
Efter allt jävla snack om internet-pedofiler och dylikt jävla tjaffs blev jag ruskigt förbannad på alla gammla gubbar och tanter för den delen som sitter och raggar på småbarn på internet. Och därför bestämde jag mig för att aggera!

Jag lyckades få tag en sådan där internet-pedofil på sajten lunarstrom. Jag angav mig för att vara 11 år och tjej. Vi pratade i flera veckor på lunarstom och även msn, han camade för mig en gång.
Han körde med den klassiska "bygga-upp-förtroende-taktiken ". Han började lite snällt men han blev efter några dagar grovare och rakt på sak.

Jag bestämde mig efter lite övertygelse av mina vänner att bestämma träff med honom, vilket jag gjorde.
Nu ska ni få höra historien.

Vi bestämde gemensamt att träffas i fredags klockan 22:00 i liljeholmen (är ett ställe i sthlm). Jag hade mina vänner med mig.
Vi gick till platsen men placerade oss en bit ifrån där vi kunde betraka honom på håll innan jag gick fram till honom. Jag gick efter några nervösa minuter fram till honom och fråga honom "är det du som tänder på småbarn äckel?".

Vi hade planerat sen tidigare att jag skulle slå honom i ansiktet och sedan få hjälp av mina vänner att slå sönder honom. Men när jag utdelade det första slaget rörde han inte en min, han slog istället tillbaka med en jävla kraft och jag föll i backen. Han sparkade ett par gånger på mig för att sedan springa från platsen, mina vänner han inte ens blinka.

Nu funderar jag dock på att anmäla denna snubben. Jag vet ju hur han ser ut och vad han heter. Kan inte vara så svårt för polisen att få tag på honom, jag har dock inga bevis på att han är pedofil. Inga sparade logger från msn elelr dylikt.

Vad ska jag göra? HJÄLP MIG!
Diskutera internets baksidor, är den en pedofils leksaksaffär?
Föregående tråd
Nästa tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..