Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sex & samlevnad

Postat av divaz! den 28 April 2008, 11:40
31 kommentarer · 383 träffar
Hejsan fragbite!

Innan jag börjar ställa mig en diskussionsfråga angående sex & samlevnad vill jag bara uttrycka mig av att jag redan vet det är fel forum för detta ämnet men eftersom jag känner att jag får snabbast respons från fragbite än från flashback så kör vi det här.

Jag vet även om att det finns flertals omogna människor här och oerfarna likaså men det finns även folk som har prövat på saker och är inte rädda för att tala ut från egna åsikter & erfarenheter. Så skippa skitsnacket och håll er till ämnet!

Fråga 1 : Kan en tjej bli gravid över att under sex det lilla s.k " saftet " som kommer ut under sexet inte själva utlösningen kommer in i henne?

Fråga 2 : Vilka ställningar är bäst hur rangordnar du vilken av dom ska du ta först?

Detta är bara 2 frågor jag ställer till er, Jag vet jag har för mycket fritid men Sex & samlevnad är nog det enda ämnet vi killar har gemensamt med tjejer och jag e säker på att tjejer finns på fb också :)

Kan själv börja svara på mina frågor:

1. Jag tvivlade på att bruden kunde bli gravid under försatsen eftersom det är genomskilnigt och sperma är vitt, plus att i försatsen innehåller de för mkt testosteron för att en levande spermie ska kunna simma i de ( det är för salthaltigt ). Har tyvärr ingen källa på de men det verkar vara myt då.

2. Brukar först köra att bruden e över på mig sedan över till doggy sen brukar jag utgå från fantasi så som att testa stående, ett ben upp och både benen uppe på mina axlar. Sedan kan man variera men missionären tar jag sist för jag e som känsligast på det.

P.S - För att göra det en aning roligare under ämnet så kan ni alltid svara på frågorna, sedan ställa en ny fråga som du själv vill ha svar på och näste person som kommenterar kan svara på din fråga.

Peace.
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..