Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Var bor du?

Postat av locolopez den 26 April 2008, 20:25
78 kommentarer · 372 träffar
Stockholm
Stockholm är en vacker stad om man väljer att hålla sig till de centrala delarna.
Om man ska bo i Stockholm ska man bo i innerstan, djursholm, lidingö eller danderyd. Täby är ok men Övriga stadsdelar är tattarställen och riktigt sunkiga! bara massa sossefall och alkisar och kriminella invandrare. Riktigt dräggigt och unket!
Särskilt alla söderförorter... Ju längre ut du åker på tunnelbanelinjen ju smutsigare och jävligare blir det...
(Tips! gå inte ens ner till tunnelbanan..)

Göteborg
En stad som har en del att bjuda på och som ligger bra till på kartan. Men Vad ska man säga, det är även här för många tattarområden som förstör. Angered, Bergsjön mm...
Annars så är Särö, Vasastaden och linnéstaden områden med klass.

Skåne
Skåne har bäst klimat och vackra kuster.
Tyvärr är en stad som Malmö helt förstörd pga Rosengård men det finns några kvarstående ljusglimtar såsom Limhamn..
Annars är Helsingborg helt ok men dialekten är inte direkt någon höjdare..
Lund är en överskattad studentstad där många bönder väljer att ta sin traktorsexamen.

Norrland
Allting norr om norrtull är prärie och alla som tror dom har ett liv, är stolta över var de kommer ifrån mm och är ifrån norrland är så jävla LOL! Norrland är och förblir ödemark. Umeå, Luleå och alla andra norrländska hålor är ungefär lika grymt som att hångla med sin syster.. Att bo i norrland är nog det största bottennapp en människa kan göra eftersom hela regionen är efterbliven.

Övriga landet
Traktorer, Ladugårdar, Lantbrukare och Inavel kännetecknar övriga delar av vårat land. Människor har här en benägenhet att vara Avundssjuka på andra som har det bättre samt att klaga på allt och alla.

SÅ, frågan är nu, har jag rätt eller fel?
Jag vill nu höra era åsikter om mina tankar, dvs sanningen..

Puss Bönder och sossfall!

Vilka är mest värdelösa?

169 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..