Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är dessa skateboard-truckarna bra?

Postat av l0G0tYP3 den 25 April 2008, 15:23
6 kommentarer · 258 träffar
Jag har funderat på att börja åka skateboard, är då dessa truckar bra?
http://www.stadium.se/is-bin/I NTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium- SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/Vie wProductDetail-Start;pgid=35a4 Ja4x51ZSR0U8qaasTedW0000DU4jRt PD
Mina kompisar sa att de var blytunga och att jag skulle satsa på Venture truckar istället. Håller väl med om det kanske men det största problemet med det är väl pengar. Liksom jag tror inte jag kommer satsa stenhårt på skateboard, håller på med bordtennis mest. Åker lite skateboard mest för att mina polare gör det och jag kan väl lika gärna åka lite jag med tänkte jag :)

Har tränat på att åka med en sån där kort bräda från stadium, kan typ göra ollie också nu fast inte ollie i fart :)

Tänkte warptruck-setet med mini logo och grepptejp, btw de innehåller väl muttrar och det, setet asså.
Men är detta set helt okej eller är warptruck-setet helt slöseri på pengar?

Ni behöver inte ens nämna att jag ska satsa på Venture truckar jag vet det, men jag kanske inte är lika rik då, som de flesta här...
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..