1
Dif ramsa...?
Postat av Maxxe den 25 April 2008, 00:19
36 kommentarer · 373 träffar
Tjoho!
Jag var på derbyt idag, superkul var det, tråkigt med djurgårdens straff där bara (jag är aikare såklart!)
På vägen in till solna tog jag och en kompis tunnelbanan in till centralen... vi var utklädda i aik tröjjor och halsdukar.. när vi kommer till gärdet och 50 dif supportrar sjunger att vi är horbarn och fula gangarsvin osv osv osv... men vad gör man? :P
Men det roligaste det var sången dom sjöng :D
*en kille* GANGARSVIN!!!
*alla* GNAGARSVIN!!!
*en kille* BOMBARJACKOR!!!
*alla* BOMBARJACKOR!!!
*en kille* INGA BRUDAR!!!
*alla* INGA BRUDAR!!!
*en kille* FULA BRUDAR!!!
*alla* FULA BRUDAR!!!
så gick sången vidare :P tyckte den var så otroligt rolig och vill ha texten eller låten om den finns i .mp3 eller liknande. någon som har den?
Jag var på derbyt idag, superkul var det, tråkigt med djurgårdens straff där bara (jag är aikare såklart!)
På vägen in till solna tog jag och en kompis tunnelbanan in till centralen... vi var utklädda i aik tröjjor och halsdukar.. när vi kommer till gärdet och 50 dif supportrar sjunger att vi är horbarn och fula gangarsvin osv osv osv... men vad gör man? :P
Men det roligaste det var sången dom sjöng :D
*en kille* GANGARSVIN!!!
*alla* GNAGARSVIN!!!
*en kille* BOMBARJACKOR!!!
*alla* BOMBARJACKOR!!!
*en kille* INGA BRUDAR!!!
*alla* INGA BRUDAR!!!
*en kille* FULA BRUDAR!!!
*alla* FULA BRUDAR!!!
så gick sången vidare :P tyckte den var så otroligt rolig och vill ha texten eller låten om den finns i .mp3 eller liknande. någon som har den?
1-1 fair?
101 personer har röstat