1
homosexulla & Adoption
Postat av svn den 24 April 2008, 16:44
33 kommentarer · 136 träffar
Hej!
Nu är det dags för att starta en intressant diskussion, ta och ge åsikter.
Tänkte det där att homosexuella vill kunna adoptera. Vad tycker ni om det?
Min åsikt är att, homosexuella har valt ett liv där dem har samlag med en person av samma kön. En onaturlig sexuell relation. Detta betyder att dem inte kan få barn med sin partner. Vi lever i ett land där man får ha en sexuell relation med en utav samma kön. Homosexuella lever i en relation där ett barn är omöjligt att producera på ett naturligt vis.
Man kan inte få kakan och äta den?
Jag är alltså emot den "typen" utav adoption.
Vi lever i ett samhälle där homosexualitet inte är så accepterat som det borde. Det finns en stor sannolikhet att barnet inte kommer få den goda uppväxten som barnet borde få.
Stor % utav alla landets pedofiler är homosexuella. Det är kanske inte något bra argument, men det ger också en negativ effekt.
Orkar inte skriva nå mer, så lämnar över spaden till er.
Argumentera på en mogen nivå med argument som bygger på logik.
Sista ordet: Det finns många trådar om det här ämnet. Nya åsikter dyker upp och tycker det är tråkigt att dra upp en gammal tråd.
Tack för mig. Mvh
Nu är det dags för att starta en intressant diskussion, ta och ge åsikter.
Tänkte det där att homosexuella vill kunna adoptera. Vad tycker ni om det?
Min åsikt är att, homosexuella har valt ett liv där dem har samlag med en person av samma kön. En onaturlig sexuell relation. Detta betyder att dem inte kan få barn med sin partner. Vi lever i ett land där man får ha en sexuell relation med en utav samma kön. Homosexuella lever i en relation där ett barn är omöjligt att producera på ett naturligt vis.
Man kan inte få kakan och äta den?
Jag är alltså emot den "typen" utav adoption.
Vi lever i ett samhälle där homosexualitet inte är så accepterat som det borde. Det finns en stor sannolikhet att barnet inte kommer få den goda uppväxten som barnet borde få.
Stor % utav alla landets pedofiler är homosexuella. Det är kanske inte något bra argument, men det ger också en negativ effekt.
Orkar inte skriva nå mer, så lämnar över spaden till er.
Argumentera på en mogen nivå med argument som bygger på logik.
Sista ordet: Det finns många trådar om det här ämnet. Nya åsikter dyker upp och tycker det är tråkigt att dra upp en gammal tråd.
Tack för mig. Mvh