1
spåkvinna , sant?
Postat av cool_brandbil den 23 April 2008, 20:22
6 kommentarer · 284 träffar
hejsan . någonting jag alltid undrat över är ifall spåkvinnor pratar skit eller , om dom verkligen kan spå?
Jaja , ialafall. Det kom en spåkvinna till vårat jobb , häromdan.''För att tydligen kolla om det fanns onda andar :S'' och såklart spå.
Jaja ialafall. Så blev jag först lite skeptisk. Men tänkte sedan. Att jag lika gärna kunde ge henne ett försök.
Och det läsliga är, att hon verkligen visste en hel del om mig.
Hon visste att jag hade en yngre bror. Och att jag hade en flickvän som hon visste att jag hade vart ihop med i ett par år.Och det läskigaste av allt , var nog. Att precis när jag kom in til rummet sa hon. Albuquerque jasså det är dit du beger dig . Något sådant ar det hon sa.
Och jag ska faktiskt dit plugga efter sommaren.
Och jag är har precis börjat jobba där. ''extra knäck'' inför resan.
Så ingen som jobbar där vet något om mig. Iaf inte om mitt privatliv.
så för att skapa diskussion: kan spåkvinnor verkligen spå?eller är dte bara ren skit?
Jaja , ialafall. Det kom en spåkvinna till vårat jobb , häromdan.''För att tydligen kolla om det fanns onda andar :S'' och såklart spå.
Jaja ialafall. Så blev jag först lite skeptisk. Men tänkte sedan. Att jag lika gärna kunde ge henne ett försök.
Och det läsliga är, att hon verkligen visste en hel del om mig.
Hon visste att jag hade en yngre bror. Och att jag hade en flickvän som hon visste att jag hade vart ihop med i ett par år.Och det läskigaste av allt , var nog. Att precis när jag kom in til rummet sa hon. Albuquerque jasså det är dit du beger dig . Något sådant ar det hon sa.
Och jag ska faktiskt dit plugga efter sommaren.
Och jag är har precis börjat jobba där. ''extra knäck'' inför resan.
Så ingen som jobbar där vet något om mig. Iaf inte om mitt privatliv.
så för att skapa diskussion: kan spåkvinnor verkligen spå?eller är dte bara ren skit?