Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Asperger syndrom hjälp!

Postat av Gehaiser den 23 April 2008, 18:25
24 kommentarer · 943 träffar
Fick diagnosen Asperger syndrom igår men kan fortfarande inte tro det. Har kollat runt på olika saker som klassificeras som asperger men jag hittar inge som jag har. (?) har t o m frågar mina kompisar vad de anser osv. De har inte märkt någonting av det.

Jag antar att jag får väl acceptera det här. Det enda jag vill veta är om det går att gå med i armén/militären och/eller bli brandman. Ja, eller om det överhuvudtaget går att få ett jobb. Jag är också lite orolig om jag nu ens kommer kunna komma in i gymnasiet. (För er som läst min tråd där jag hade IG varning i matte så har det löst sig. fick VG- i ett prov vi hade nåra dar sen. Gäller bara att få G på nationella så är saken biff.)

Jo, jag fattar att det är lite dumt att skriva dt här på ett forum som dt här men jag bara kände att jag bara måste skriva av mig.

P.S. Min morbror sa att de inte accepterar folk som har schizofreni i armén. Now correct me if I'm wrong men är inte asperger samma som schizofreni?
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..