Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
jag är lite less på att folk håller på att skriva R.i.p om det som händer i utrikes. ta trådar som vila i frid min bror , vila i frid min kompis osv.. så kallat " inrikes "
dom trådarna respekterar jag .
men inte det som händer i utlandet. det har inget med oss i sverige att göra
asså, jag tycker det är lite respektlöst ändå att skriva rip till en person man inte har en aning om vem det är, även fast du skriver för att just visa respekt. För poängen är att du har ingen aning om vem det är, du vill inte veta vem det var, och du bryr dig inte ett skit. Om inte dvs, med ungentaget att du faktiskt vet vem det är osv, då kan du ju givetvis skriva rip.
Folk som inte får tillräckligt med uppmärksamhet som inbillar sig att dem utgör någon skillnad för personen/personerna som dött när de gör en RIP-tråd.
OnT; folk dör som flugor i fattiga länder, varje dag dör tusentals, och visst, det är skittragiskt, men är det så jävla vanligt att vi tar t.ex fallet med Engla, är det så vanligt att en 10-årig flicka på väg hem från fotbollsträningen blir kidnappad och våldtagen i Sverige? Är det vanligt? Nej, det är det inte, därför får ju fallet så mycket uppmärksamhet. Om sådana saker händer här i Sverige är ju fallet i sig unikt, till skillnad från t.ex Afrika där det händer varje dag.
Tycker ändå att det är en skam att mer än 60% av hela fb ska va så jävla thug och ska skriva "men palla, hon är ju förfan en random, palla bryyy siiig"
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ingen bryr sig om din sketna tråd heller imo.
dom trådarna respekterar jag .
men inte det som händer i utlandet. det har inget med oss i sverige att göra
btw; håller inte med dig als.
Det är inte så svårt...
Sen om man gör en "rip" tråd är det väll också ett sätt att få ut vad man kanske känner och saker man inte kan säga till sina "irl" polare.
#22 ditt namn och din kommentar är så jävla korkad och borde tas bort ifrån fragbite. dra något gammalt över dig eller gräv ner dig i pajala.
R.I.P
#0 avlid irl.
OnT; folk dör som flugor i fattiga länder, varje dag dör tusentals, och visst, det är skittragiskt, men är det så jävla vanligt att vi tar t.ex fallet med Engla, är det så vanligt att en 10-årig flicka på väg hem från fotbollsträningen blir kidnappad och våldtagen i Sverige? Är det vanligt? Nej, det är det inte, därför får ju fallet så mycket uppmärksamhet. Om sådana saker händer här i Sverige är ju fallet i sig unikt, till skillnad från t.ex Afrika där det händer varje dag.
Tycker ändå att det är en skam att mer än 60% av hela fb ska va så jävla thug och ska skriva "men palla, hon är ju förfan en random, palla bryyy siiig"
/bry på er när ni dör.
Håll det inrikes, såklart får man ha lite empati om någon skriver om en i familjen eller någon nära vän..
#7 håller med till 100%