Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Men till er som klagar över ryssar osv, har ni inga kompisar som spelar? Känns ju lite skumt. Men det är klart det blir roligare om även motståndarna är dugliga.
#6 Nej, svenskar från HoN är arroganta, inte från DotA. Var ständigt 10/10 svenskar i sdr01 och den enda arroganta jag stötte på var den där Hanez-_^ dock var han jävligt bra så det jämnade ut sig.
#8 Eller hur. DotA-spelarna, de som varit med genom wc3-tiden, har alltid varit oerhört trevliga överlag. Gillar inte att alla ska dras över en kam under kategorin "svenskar" nu i Dota2 betan :/
Hoppas dom släpper Dota 2pay to play så man slipper ryssarna. De är allmänt efterblivna och detta säger jag inte för att jag är rasistik utan det är fan fakta.
#9 Du drar ju alla över kam när du säger så också.
Det kommer alltid finnas idioter överallt; men gör du det mer "familjärt", att alla som lirar där känner till varandra etc så blir det minst idioter antagligen. Varför inhouse är bra.
#15 Har alltid lirat DotA och det kommer jag alltid att göra. Svårt att gå över när man från grunden kommer ifrån DotA liksom!
Vi ska försöka göra det bästa utav detta samt som vi kommer försöka göra förenklingar också så att det blir lättare för alla att kunna delta i spel som startas!
Sen att svenskar är lite mer "jag är bäst et.c" är väl för att vi är mer engagerade än alla andra tror jag och där med vill vara bäst.
Vill även nämna att det möjligen kan bli Nordic istället för enbart Sweden då DotA2 communityn i Sverige inte är så jätte stort för tillfället.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men till er som klagar över ryssar osv, har ni inga kompisar som spelar? Känns ju lite skumt. Men det är klart det blir roligare om även motståndarna är dugliga.
Har snackat ihop oss med fler folk och vi siktar på att göra detta större än vad vi siktade på innan.
#2 Visst har man det men om dem inte är online? :)
Svenskar i Dota/HoN är riktigt arroganta och alla tror att de är l33t.
Det kommer alltid finnas idioter överallt; men gör du det mer "familjärt", att alla som lirar där känner till varandra etc så blir det minst idioter antagligen. Varför inhouse är bra.
Har inte fått tag på en nyckel ännu, om någon har en över pma mig så kanske vi kan komma fram till något.
ONT: bra iniativ
Vi ska försöka göra det bästa utav detta samt som vi kommer försöka göra förenklingar också så att det blir lättare för alla att kunna delta i spel som startas!
Sen att svenskar är lite mer "jag är bäst et.c" är väl för att vi är mer engagerade än alla andra tror jag och där med vill vara bäst.
Vill även nämna att det möjligen kan bli Nordic istället för enbart Sweden då DotA2 communityn i Sverige inte är så jätte stort för tillfället.
:)
Är ni på något skönt lir utan att vara alltför exklusiva kan ni komma till min teamspeak. ip: pony.mine.nu / qvazzler.mine.nu
Mvh,
Q