Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har du varit riktigt full?

Postat av cyto den 21 April 2008, 18:47
147 kommentarer · 2 128 träffar
Anledningen till att fråga angående drucken, min kusin var full i lördags på baren Palermo. Jag insåg att han var så full att hans ögon inte gick att glo på mig och snubblade hela tiden tills han sov på toa. :)

Man har varit med om att man är full, jo. Man man funderar ju ibland på hur man igentligen känner? Jag har aldrig varit riktigt full som ser dubbla saker utan det känns som att allting snurrar och ganska slö. Eller?

Jag är en 1.97 lång kille och måste därför dricka mycket för att vara stupfull, men känner mig alltid mätt efter 3-5 öl. Jag kan tillägga också att jag dricker tequila ibland, men jag blr ändå inte så jävla full.

Har du någonsin varit med om att du ser dubbla saker? Isåfall, hur känns det? Mår du illa? Var du så slö att du höll på att sova? Motivera. Det är ju intressant att höra.

Du behöver inte bry dig om mina svenska, jag är en fina kille.
Föregående tråd
Nästa tråd

147 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 147 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..