Tjenare! undrar om ni kan ge tips på bra hårvax och sen skriva lite varför man ska välja det och om det är mjukt om det får håret att se blött ut eller vad som helst! har ganska tjockt hår, vilket passar till mitt hår då?
Ska även snart klippa mig och får ju då tunnare hår, vilket ska jag köra på då & varför? :)
Tackar och bockar till alla som är schyssta och seriösa! :)
Absolut bästa mud vaxet jag använt.
jag kör på urban elements, bra kombination av vax och gel (går att tvätta ur lätt).
Min favorit är Sebastian Clay dock kostar det 250kr :(
Krävs inte mycket av det för att få volym ^,^
Spela roll om man blir flintis vi 25 så länge skiten kostar 10 spänn på öb.
Btw, MOGET #13 , # 17 ! Jävla 12 åringar gå hem!
EDIT: vart kan jag köpa fudge?
Grön är lite hårdare eller?
OT: ja kör med fudge.
har verkligen tunt hår som faaaaaan och undrar om ngn vet vad jag ska använda för vax då ? ;D;D;D kör med daxfLaxhaxvax nu men om det blåser lite så har man golvmopp frippan efter:) ngra tips ?!
urban elements ftw.
är bästa vaxet , Vinnare av Cafés stora modepris 2006 - Årets hårprodukt, med motiveringen:
"Pusher wax. En fantastisk waxformula med anor från Elvis Presleys glansdagar. Exakt lagom stadga och doft, i en sjukt snygg förpackning. Old School när det är som allra bäst.
Haha, sjukt nice var de ja;D
http://lyko.e-butik.se/?cat_id =40&sct_id=0&subcategory2=0&gc lid=CLqOveui7ZICFQxuMAod4Qz4wQ
och det är billigt !
Hej!
fråga den som klipper dig om hon/han har något bra vax att rekomendera till ditt hår, funkar alltid! =)