Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min syster dampade ner min data

Postat av Martin<3HET^-> den 20 April 2008, 00:43
71 kommentarer · 167 träffar
Ja hej på dig och alla andra som tänker på oss här på fragbite.

Har fått nog på min lilla fjortis till syrra. Önskar att hon inte var min syrra. Ni kan få na om ni vill.

Det var så här att hon drog hem två kompisar, ena 14 och den andra 15 idag. Jag orkade inte höra på deras skratt o fniss o sitt prat om alla snygga killar så jag begav mig till min kompis Tommy.

När jag kom hem från Tommy så satte jag mig vid datorn. Fast den funka inte som den skulle. Kände på mig att det var något syrran och hennes polare hade gjort för dom skulle "låna" min data medans jag var borta.

Sprang in i syrrans rum som ligger brevid mitt rum. Frågade vad dom hade gjort med min data. Då skratta hon och sa att hon och den ena kompisen hade bråkat för syrran hade tagit hennes mobil, sen hade dom "råkat" slagit ner ett glas med cola över min data.

Okej sa jag, och sa att hon var tvungen att ta det lugnt där inne om hon skulle vara där. Hon sa okej och förlåt.

Satte mig vid datan igen nyss, men den funkade juh inte. Den startades aldrig.

Så behöver hjälp, vad ska jag göra med min syrra och datan?

Vad kan ha pajjat i datan då? vet inte så mkt

tack
Föregående tråd
Nästa tråd

71 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 71 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..