1
Scott G-zero Strike 10
Postat av Trollkarlen_Lurifix den 26 September 2004, 17:05
32 kommentarer · 323 träffar
Hejsan!
Nu är det så att jag tänkte sälja min Scott G-Zero Strike 10.Har lagt ut den överallt och försökt sälja, så nu kom turen även till er på FB. Lite annorlund att kanske sälja en cykel, men vem vet. Ni kanske tävlar? :)
Har haft den i snart 2 år, men har knappt kört med den då jag har varit skadad väldigt länge nu, och där med säljer den.
Nypris på den är runt 75 000 kr
Men säljer den för 50 000
Allt på cykeln är absolut top of the line, finns inget som inte är det bästa på marknaden.
Den väger runt 10 kg, så det är otroligt lätt för en heldämpad Cross Country cykel.
Ram: Carbon, Magnesium och skandium sving i bak.
Växlar: XTR (Fram och bak)
Vevar: Race Face med carbon inlägg
Sadelstolpe: Syncros
Styre, styrstam, bar ends: Ritchey
Time attac pedaler
Växelväljare nya XTR
XT skivbromsar fram och bak (XTR passar inte på Crossmax hjulen)
Slanglösa Mavic Cross max fälgar.
Finns massa saker jag inte nämnt, men vid intresse så skickar jag bild och mera info om cykeln.
Mvh
Daniel
Nu är det så att jag tänkte sälja min Scott G-Zero Strike 10.Har lagt ut den överallt och försökt sälja, så nu kom turen även till er på FB. Lite annorlund att kanske sälja en cykel, men vem vet. Ni kanske tävlar? :)
Har haft den i snart 2 år, men har knappt kört med den då jag har varit skadad väldigt länge nu, och där med säljer den.
Nypris på den är runt 75 000 kr
Men säljer den för 50 000
Allt på cykeln är absolut top of the line, finns inget som inte är det bästa på marknaden.
Den väger runt 10 kg, så det är otroligt lätt för en heldämpad Cross Country cykel.
Ram: Carbon, Magnesium och skandium sving i bak.
Växlar: XTR (Fram och bak)
Vevar: Race Face med carbon inlägg
Sadelstolpe: Syncros
Styre, styrstam, bar ends: Ritchey
Time attac pedaler
Växelväljare nya XTR
XT skivbromsar fram och bak (XTR passar inte på Crossmax hjulen)
Slanglösa Mavic Cross max fälgar.
Finns massa saker jag inte nämnt, men vid intresse så skickar jag bild och mera info om cykeln.
Mvh
Daniel