Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp eller chilla?

Postat av RyanR den 16 April 2008, 21:41
8 kommentarer · 101 träffar
Tjena, jag håller på just nu att göra en resa ner till Italien med några kompisar och vi befinner oss ju nu i Tyskland och vi har fått bo hos nån konstig tysk satanist som vi träffade på ett café i Munchen. Jag lånar "Kurts" dator som är satanistens namn och det funkar ganska bra.

Men det är inte om honom jag vill diskutera om, utan hans fru, som är surikat. Han är inte förlovad med surikaten utan är som en sambo enligt honom. Surikaten heter tydligen Mimmi och har olika sorter av klädesplagg som exempelvis kliäningar, linne osv...

Men nu undrar jag om det är lagligt att gifta sig med en surikat i Tyskalnd, eller är det bara Kurt som är rubbad och jag och min kompis ska ge oss iväg med vårat pick och pack.

Jag ska snart kolla igenom hans dator och se om jag hittar något intressant, men jag har inte fått chansen än.

normalt?

11 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..