Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang. jägartjänst i lumpen

Postat av plastninja den 25 September 2004, 23:29
22 kommentarer · 336 träffar
Eftersom forumet på www.lumpen.nu inte är speciellt aktiv och Lumpens experter är ganska otydliga vänder jag mig nu mot er, kära Fragbitemedlemmar.

Ja g är mycket sugen på att göra lumpen som jägarskyttesoldat, och är vid god fysisk kondition. Det mentala är lite svårt att själv avgöra, men jag bedömmer att jag har en del goda egenskaper :). Vidare har jag lite dålig syn, men har flera kompisar som gjort lumpen som jägare ändå, så egentligen oroar det mig inte.

Vad jag undrar nu är ungefär hur hårt det är att göra lumpen som jägare, alla sorter är välkomna att svara, och hur ni tränade inför inryckningen. Jag själv mönstrar senare i år, och vet alltså inte om jag får någon plats.

Jag har, som en del påpekat att jag borde göra, snackat med mina kompisar, men de har inte tillfört speciellt mycket eftersom de spelat fotboll på ganska hög nivå och på så vis förberett sig genom det. Jag spelar inte fotboll i en förening, och tänker inte börja med det :)

Observera att jag personligen kommer censurera alla irrelevanta kommentarer hänsynslöst. Tack på förhand.
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..