Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2 Frågor! Behöver svar :)

Postat av frigo1337 den 15 April 2008, 17:36
27 kommentarer · 182 träffar
Tjena! Har 2st helt olika frågor som jag skulle behöva hjälp med av alla geeks + lite äldre personer.

1. Min dator jag har just nu borde klara wow enligt mig. Jag har ett GeForce 8600GT, resten av datorn är lite sämre men ändå. 1.5gig ram, 2.4ghz P4 processor. Oftast i BGs ligger jag på 7-15 fps men ibland så händer det är datorn fuckar ur helt och lägger sig på en sisådär 2-5 fps vilket är TOTALT ospelbart. Varför händer detta? Vilka drivrutiner borde jag ha? (om du vet några får du gärna länka till download).

2. Jag är just nu 16 år gammal och vill gärna flytta hemifrån. Har ett väldigt stort problem dock, jag har ingen egen inkomst och går i skolan. Jobba är otänkbart för mig (så förmodligen flytta väldigt otänkbart också just nu) men jag undrar om det finns bidrag eller liknande man kan söka etc för hyra och sånt. Det skulle underlätta till skolan då jag nästan har 1 mil + att det skulle vara chill ;) Mina föräldrar vill inte betala så det är inget alternativ då de vill att jag bor hemma! Skulle vilja ha lite info om detta av någon som har stått på egna ben sen ung ålder :) Om hur det är etc, skulle vara bra till senare när jag väl flyttar !

tack
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..