Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

stort megaproblem

Postat av timmpiie2 den 13 April 2008, 22:31
7 kommentarer · 268 träffar
jag har ett jävligt stort problem, jag skulle fixa in ett nytt tema men så funkade inte UXThememultipatcher.exe eller något så då så skulle man göra det manuellt och jag ska ju dum som man är försöka mig på det jag som inte kan ett skit om datorer. Men iallafall så startar jag replacer.cmd och så ska jag ersätta den gamla uxteheme.dll mot en ny men jag trodde man skulle ersätta den gamla filen med det nya temat som man skulle använda så jag gör de och sen klickar jag enter så att det verkställs nu så startades datorn om och sen när jag kommer till texten "welcome" kommer upp så kommer det upp en ruta som det står;

EXPLORER.EXE

the application failed to initialize properly (0xc000007b) press ok to terminate the application

sen så har jag bara ett alternativ att klicka på och det är ok. jag klickar på det sen så kommer det inte upp ett skit, bara bakrundsbilden ingen meny där nere inga program eller nått.
Jag kan ta upp aktivitetshanteraren men inte göra något annat. någon som vet hur jag ska göra för att få tillbaka allt som vanligt :/

TACK PÅ FÖRHAND
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..