Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

OK slakta katter och hundar; KÖTT-ÄTARE?

Postat av Fick en Snilleblixt den 13 April 2008, 00:49
929 kommentarer · 816 träffar
.

VAD SÄGER NI KÖTTÄTARE?

OK, ATT SLAKTA KATTER OCH HUNDAR?

VARFÖR?

VARFÖR INTE?

Ni har inga samvetsbetänkligheter mot att KON, vår kära AMMA, Moder Klara, slaktas på löpande band, efter att hon slutat dia oss med sin MJÖLK (i likhet med vår egen moder), varur vi tillverkar yoghurt, filmjölk, grädde, smör, cafe latte, glass, creme fraiche, gräddfil, keso, osv...

Men vad säger ni då, om man skulle börja upprätta SLAKTHUS för att slakta KATTER och HUNDAR på löpande band, ifall efterfrågan på kattkött och hundkött fanns här i Sverige?

Köttätare, skulle ni vara FÖR det eller EMOT det, att slakta katter och hundar för att äta upp deras kroppar, i likhet med att äta upp kroppar av kor och grisar, som vi gör idag..???

Argumentera även för er sak, vad ni ser för SKILLNAD, om ni ser någon skillnad, mellan att slakta och äta upp MODER KLARAS kropp och att slakta och äta upp HUNDENS kropp..???

LÅT HÖRA!

Personligen är jag fullständigt emot all form av slakt, eftersom alla DJUR har en SJÄL, och att det inte är människovärdigt att STYCKMÖRDA våra medvarelser djuren för att blodtörstigt tugga i oss deras ruttna, skämda likdelar från kadavren vi flår!!

Man ska behandla sina medvarelser som man själv vill bli behandlad!

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens (Guds lokaliserade, immanenta aspekt) boning...Herren vare med er!

Aum, Om tat sat

Eder tillgivne,

Fick en Snilleblixt

.

Köttätare, OK att slakta katter och hundar för köttet?

949 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

929 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 929 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..