1
dota-league SIG hjälp!
Postat av ebauM den 11 April 2008, 21:16
2 kommentarer · 78 träffar
tjenare, nyss blivid accepterad på dota-league.com, och ska nu spela mitt första sig (single instant game), har lite frågor, för det första så har ja gått med i ett game för ca 10 minuter sedan, och det står att gamet blev closed för det va ingen som hosta, så när jag ska joina ett nytt så står det "You are still in the active game with the id 771492!", hur lång tid tar det innan jag kan joina ett nytt game? :)
Sen när jag försöker connecta till det gamet, så stängs min connection till bnet ner, är det för att man ska se att gamet är closed? :D, sen undrar jag även på vilket realm man ska spela på battlenet, northrend, asia, eller vilket?
Sista frågan lyder som detta, hur startar man ett sig på dota-league.com så det kommer med i listan på hemsidan, fråga om ni inte förstår någon fråga, ni kan besvara alla eller någon, ni gör som ni vill, är hemskt tacksam för svar!
MVH // cB.mentaL ;)
Sen när jag försöker connecta till det gamet, så stängs min connection till bnet ner, är det för att man ska se att gamet är closed? :D, sen undrar jag även på vilket realm man ska spela på battlenet, northrend, asia, eller vilket?
Sista frågan lyder som detta, hur startar man ett sig på dota-league.com så det kommer med i listan på hemsidan, fråga om ni inte förstår någon fråga, ni kan besvara alla eller någon, ni gör som ni vill, är hemskt tacksam för svar!
MVH // cB.mentaL ;)