Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ventrilo Problem! Alla kunniga hit.

Postat av Crackh0e den 10 April 2008, 19:49
11 kommentarer · 159 träffar
Tjenare, jag har ett problem som handlar om ventrilo.

Jag har sökt i forumet & google men har inte fått något vättigt svar även fast det finns många som undrar samma sak.

Mitt ventrilo har funkat kanon tills förra veckan då det inte gjorde det, det är nämligen så att min mic och allting funkar, men dom jag ska prata med hör inte mig, utan hör bara sig själv när jag håller inne "push-to-talk-key" knappen.

Vad kan detta bero på? Har hört många att man blandat ihop output/input device etc och att man ska kolla i ljudinställningar / setup i kontrollpanelen, har testat allt och sökt o så men inte funnit något vettigt svar.

ENDAST SERIÖSA SVAR TACK! Hatar alla er som skriver en mening som gör att man framstår som e noob typ som "Vafan de e skit enkelt"

Så om du ska komma med nått, skriv det då som en svenska lärare / datorexpert skulle förstått det riktigt :)

Tack på förhand till er kunniga!!

/mvh Crackh0e.

Ops : Visste inte vilken kategori denna tråden skulle ligga i så de fick bli övrigt. Ops..

Ot: Har testat att ominstallera det!!!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..