1
Vad ska jag ta mig till?
Postat av Lejonmage den 9 April 2008, 22:44
17 kommentarer · 26 träffar
Hej jag är en kille på 14 bast och mina päron slår mig. Sitter just nu med ett blåöga som pappa gett mig. Asså mamma är ju gangska soft och så men pappa är ett odjur. Mina syskon behandlas inte så här, det är bara jag. Jag sover i källaren och kl.9 på kvällen låser farsan ända vägen ut. Jag brukar smyga upp och sätta mig vid broschans dator vilket jag har gjort nu. Men nu till saken. Pappa brukar komma hem från jobbet och brukar ta sig en whiskey och då får man en blåtira så fort man öppnar käften. Eller om han ser mig vid mina syskons grejer. Då brukar han brusa upp om han ser mig vid broschans dator/tv eller broschans guitar. Jag får inte ens röra vid mina syskons grejer för då slår farsan mig. Morsan brukar bara slå mig när jag inte har diskat och såna grejer. Jag vet inte varför dom särbehandlar mig så här. T.ex på julafton förra året fick min broscha en ny dator, min syrra en moppe och jag fick boken ondskan + att jag fick gå och lägga mig en timme tidigare än alla andra i familjen. Så är det jämt på jul hos oss. Äre så här det ska vara? Är less på det här. Tur att mina syskon är snälla med me iafl. Ge mig råd vad jag ska ta mig till.