Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har ett problem =/

Postat av Steezee den 5 April 2008, 04:55
40 kommentarer · 250 träffar
Hej alla på Fragbite!
Jag har ett problem!
Jag är 12år och går i femte klass.
Och i förrgår när jag cycklade hem ifrån skolan mötte jag på några äldre elever, vi i min klass brukar kalla dom CB (Coola Busar) för de röker osv.
Men iaf, de tog tag i min cyckel och sa åt mig att gå av den, jag vart så rädd att jag började springa iväg. När jag kommit en bit vände jag mig om för att se om de fortfarande var efter mig, men till min förvåning stog de still.
JAg smög närmare för att kanske kunna få tag i min cyckel då jag ser att de eldar upp den!
Jag visste inte vad jag skulle göra, mina föreldrar skulle ju bli jätte sura om jag kom hem med en helt sönder bränd cyckel.

Så jag letade upp modet innombords och sa till busarna
-Ey stick ffs och ge fan i min cyckel.
-Vafan säger du snorunge?, svarade de
-Du e ful som fan sa jag, och ge mig min cyckel ffs!,svarade jag med en bubbla i halsen

De tittade på varandra och såg lite chockade ut, de kastade min cyckel så högt upp i luften att min reflex gick sönder när den landa.
Sedan började de springa imot mig, jag sprang allt jag hade och kastade mig in i en buske runt ett hörn.
Jag låt helt blixt stilla, efter inte ett så långt tag såg jag en av dom gå förbi och titta.
JAg var så rädd att jag höll på att pinka på mig.
Jag låg i busken kanske 1h sedan började jag gå iväg imot platsen de kastat och eldat upp min cyckel.

De syntes inte till, men när jag kommit halvägs hem så kommer de uthoppades från buskar som värsta militärer! Jag vart skiträdd och började genast springa!

Jag hann presis hem i tid, en liten bit till och de kanske hade fått tag på mig.

Jag gick in i badrummet och titta mig i spegeln, då jag plötlsligt börjar känna en blöt känsla mot låret, jag hade pinkat på mig :O

Och nu vågar jag inte gå till skolan längre, vad ska jag göra? x

Vad tycker du jag ska göra?

72 personer har röstat
Föregående tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..