Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur raggar man INTE?

Postat av Psomo den 30 Mars 2008, 18:19
16 kommentarer · 23 träffar
Hallå Freggabajjt!

Jag och en tjejkompis pratade lite om att fylla 18 och gå på krogen o.s.v, varpå en av oss sa att det var jobbigt att inte kunna hemmafest-ragga eller MSN-ragga eller ragga i skolan längre - eftersom att man efter sin 18-årsdag enligt lag mer eller mindre måste ragga på krogen.

Då sa den andre, hon, att man inte alls behöver ragga.

Jag fattade inte alls, står det en tjej framför mig och jag snackar med henne så raggar jag ju på henne eftersom att hon är snygg och jag vill ta på hennes tuttar - annars skulle jag ju inte prata med någon vilt främmande människa.

Är tjejen framför mig däremot ful vill jag inte ta på hennes tuttar, jag snackar med henne ändå. Kanske för att det är skoj att prata med henne, men raggar jag på henne också då om jag säger samma saker?

En sade att om man vill ligga med personen klassas det som att man raggar, pratar man med den för att det är skoj så är det inte raggning. Men raggning är ju skoj, så vafan! Blir ju askrångligt!

Så komigen nu Fragbite, hjälp oss bestämma när ett samtal räknas som raggning och när det inte gör det.

M.v.h Psomo

Ragga på lärarens dotter?

69 personer har röstat

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..