Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dem flesta strävar efter jämnlikhet?

Postat av zibbY den 28 Mars 2008, 11:51
5 kommentarer · 87 träffar
Hejsan, tänkte skriva om lite saker jag tänkte på igår när jag åkte tåg..

Det kanske låter konstigt det här med att alla försöker vara så lika varandra som möjligt tar upp lite grejor som jag tkr är konstigt och kanske till och med lite dumt och långsiktigt.
Varför vill alla vita sola och bli bruna? Jo för att dem flesta tkr det är snyggt med att vara brun, fast egentligen, varför finns det då rashatare som är mot negrer som själva solar? Jag förstår inte då varför man säger sig hata negerer när man själv nästan vill se ut så själv?
Som michael jacksson (?) varför har han "bytt" färg för? För att han inte trivdes i sitt bruna skinn (och för att han kanske skämdes) Vad vet jag?
Samma det här med att alla har sådann press på att vara smala som pinnar och se ut som modeller, sminkar sig och försöker få sig att se ut som något dem inte är? Bara för att alla andra sminkar sig?
Hur många har egentligen haft ett plagg som dem absolut inte tkr är snyggt men bara haft det för att det är "inne" och det rätta märket för att man inte ska sticka ut?

Bara jag som tkr att det här är en väldigt märklig situation eller vad man ska kalla det?

Våga sticka ut, fortsatt glad påsk på er!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..