Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

De två människoraserna

Postat av cOOl_pojke_96 den 27 Mars 2008, 14:28
18 kommentarer · 283 träffar
Sedan världens begynellse har en ständig kamp pågått.. Dinosaurier mördade varanda, fåglar skickade ut lönnmördare. Ja, t.o.m bakterier kämpade för sin sak.

Men denna kamp är sedan längesen bortglömd. Människor lever just nu i meningslösa krig om religon och pengar. Skälet till detta är att FN har lyckats dölja denna stora kamper på ett eller annat sätt.

Tills nu...

Efter en tids forskning har jag lyckats fiska upp kampen. SKIT I USAS KRIG MOT ARABER... det riktiga hotet är..........

........
...
.

Om du häller mjölken före eller efter du hällt cornflakesen!

Ja, detta är den sedan länge bortglömda kamp men nu, har jag AdmiN^, stolt medlem @ Fragbite luskat upp det som FN försökt dölja i århundraden.

Snart kommer USA skicka FBI agenter, det kommer komma samurajer och räda mitt hus, självmordsbombare kommer försöka spränga mig i luften, Interpol kommer spåra upp mig och FB poliser kommer säkert lägga ner tråden.

MEN MINA KÄRA FB VÄNNER!! JAG TALAR FÖR MÄNSKLIGHETEN!! FÖR MITT ORD VIDARE!!

JAG ÄR 100% SERIÖS!

Lägger häller du mjölken före eller efter du hällt cornflakesen?

47 personer har röstat

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..