1
Bilddagboken - Trådar
Postat av hetsen den 27 Mars 2008, 14:06
11 kommentarer · 55 träffar
Kan folk sluta hänga ut folk från bdb? Otroligt tröttsamt att sätta sig vid sin favoritsida och se när P12or hänger ut emofjortisar från bdb och snackar skit om dom.
Ingen har tvingat er att titta eller kommentera, även alla "heta" fjortisar som ni hänger ut. Hittar ni en snygg brud så ragga på henne istället!
Och alla trådar som kom upp när bdb bytte skin *PUHU* jag förstår inte hur man gör ;( /cut sluta grina! Var nöjd och håll käften och lägg inte upp EN till tråd om skiten om det redan finns en kolla först om det finns en.
Det är ett gigantiskt Lunarkollage bara så ni vet :) Ni kör /autofail dirr så fort ni reggar er.
Puss o kjam en irriterad bdbhatande FB-member
#2 Ja du ser i vissa av kommentarerna att folk håller med mig.
Ingen har tvingat er att titta eller kommentera, även alla "heta" fjortisar som ni hänger ut. Hittar ni en snygg brud så ragga på henne istället!
Och alla trådar som kom upp när bdb bytte skin *PUHU* jag förstår inte hur man gör ;( /cut sluta grina! Var nöjd och håll käften och lägg inte upp EN till tråd om skiten om det redan finns en kolla först om det finns en.
Det är ett gigantiskt Lunarkollage bara så ni vet :) Ni kör /autofail dirr så fort ni reggar er.
Puss o kjam en irriterad bdbhatande FB-member
#2 Ja du ser i vissa av kommentarerna att folk håller med mig.
Sluta med alla BDB-trådar?
56 personer har röstat