Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

res://ieframe.dll/dnserror

Postat av Jesperf den 26 Mars 2008, 11:59
17 kommentarer · 90 träffar
hejsan fragbajt!

Lekte runt lite med proxys igår från yourfreedom eller något liknande, fick det aldrig att fungera så jag avinstallerade programet. Satt vid datorn ungefär två timmar efter det men sen när jag skulle spela en cs match så stängs den ner och då försöker jag genast gå in på internet för att ansluta till den igen, men då kommer det upp sidan kan inte visas!

Och nere till vänster i IExplorer där det brukar stå ex. "väntar www.fragbite.com " där står det res://ieframe.dll/dnserror#htm .

Detta har inte att göra med IE 7 som många kanske tror, men då undrar jag vad kan det ha med att göra?

På sidan kan inte visas kan man diagnotisera felet eller något dylikt, när jag klickar där och kör egenom trådlösa och lokala anslutningen så står det att "Det går inte att ansluta till internet med HTTP, HTTPS eller FTP. Detta kan antagligen bero på windowsbrandväggens inställningar"

Jag kan inte gå in på någon internet sida, då kommer bara detta upp, och det är just på min dator som problemet sitter i. Inte på någon annan dator i huset.

Jag behöver verkligen hjälp /;
Inga oseriösa svar tack, och ni som försöker förklara, förklara helst så beskrivligt och grundligt som möjligt!

Tack på förhand!

Samma problem någon gång?

4 personer har röstat
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..