Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#15 Du var inte mobbad i skolan eller så? Kommer ihåg när jag var ~13-14 så var där en kille som lekte med sånt stort lego, han var rätt mobbad för det.
#3 Åldersgränserna är ingen rekomandation. Enligt SF så ska inga under 15 se 15års filmer. Har arbetat en period på SF men även om många personer som arbetar där aldrig kollar ID eller dylikt så händer det.
Angående film så skulle jag se PS I love you istället. Ingen aning om ni 14åringar vill se sådant men tjejen jag såg den med grät hela filmen från 5min in till slutet. Romantisk och sorglig... Perfekt för en dejt med flickan =)
#18 mobbad och mobbad, jag hade ju pengar (som jag alltid haft).
Jag glassade redan som 14 åring runt med armanikostym, pradaskor etc etc. Bilen farsan ägde då var en ferrari enzo med tillhörande ljudanläggning för ca: 400 000, det spelade för hela stan vill jag lova.
Så, mobbad var jag inte, utan tvärt om alla ville vara med mig, man kan helt enkelt säga att jag var en stark jävla magnet och resten av omvärldens liv var järnfilspån.
#0 Beställ biljetterna på internet ( köp dom med dina föräldrars kort ).. de bör ju släppa in er om ni köpt biljett... Värt att chansa imo, när jag var 14 så kom jag dock in alltid, är det nya regler?
#34 ÅÅÅÅH NEJ, fan också! Fragbite, neej! Har ju såååå mycket kompisar här, alltså.... /Cry, fan fb har ju jag sett upp till alla mina år jag hängt här.
Ärligt talat, jag är inte som dig 14 år, har fragbite som intresse, använder clerasil i ansiktet för att klara vardagen, lever på pizza och lan, plz!
Shine a Light den 4:e april !!
Rambo var också bra, fast är ju åldersgräns på den, 15 tror jag. Kör på #22 annars, han verkar veta vad han snackar om.
EDIT: Inte så bra att bryta mot åldersgränsen alltid.. Kommer ihåg när jag va typ 6år och såg Jurassic Park 1 hos mina kusiner, fan va rädd jag vart =/ .... fast det spelar väl mindre roll ju äldre man blir.
Om dom ber dig att visa leg och du inte kan fastställa din ålder så får du inte gå på filmer med 15års gräns, även om du skulle vara 16-17-18 år. Jag var själv på bio med en polare som man kan ta för en 15åring och han hade inte ens leg. Men det är sällan dom frågar på en biograf ;)
Tycker du ska köra Rambo. Tjejen kommer inte digga den men då kan ni ju alltig snacka efteråt om hur dålig den var. Du kommer dock älska den, sjunk ner i stolen, stäng av hjärnan i ca 80 min och frossa när Rambo kapar människor på mitten med ett maskingevär!!
#33 Akta tungan, varför? Vet att jag har noob-status, men de här är mitt ANDRA "account" på Fragbite! På mitt andra Acc så har jag "Old School"! Så AKTA din tunga! =)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
OT: Iron Man
Pic or it didnt happen!!111oneoneettett
Tror nog att samma sak hände dig!
Men seriösa förslag då. Inte nalle puh osv osv.. Det behöver inte vara skräck/thriller..
Har inte sett så många fler nyligen dock..
Angående film så skulle jag se PS I love you istället. Ingen aning om ni 14åringar vill se sådant men tjejen jag såg den med grät hela filmen från 5min in till slutet. Romantisk och sorglig... Perfekt för en dejt med flickan =)
http://www.moviezine.se/filmsi dor/varg.shtml
OT: Into the wild är en grym film :). Såg No country for old men igår den var också rätt bra.
#27 nepp motala ftw!
Man var ju typ 11 år när man gick och kikade filmer med 15årsgräns.
Eller kanske har fel.
Jag glassade redan som 14 åring runt med armanikostym, pradaskor etc etc. Bilen farsan ägde då var en ferrari enzo med tillhörande ljudanläggning för ca: 400 000, det spelade för hela stan vill jag lova.
Så, mobbad var jag inte, utan tvärt om alla ville vara med mig, man kan helt enkelt säga att jag var en stark jävla magnet och resten av omvärldens liv var järnfilspån.
Ärligt talat, jag är inte som dig 14 år, har fragbite som intresse, använder clerasil i ansiktet för att klara vardagen, lever på pizza och lan, plz!
Rambo var också bra, fast är ju åldersgräns på den, 15 tror jag. Kör på #22 annars, han verkar veta vad han snackar om.
EDIT: Inte så bra att bryta mot åldersgränsen alltid.. Kommer ihåg när jag va typ 6år och såg Jurassic Park 1 hos mina kusiner, fan va rädd jag vart =/ .... fast det spelar väl mindre roll ju äldre man blir.
Tycker du ska köra Rambo. Tjejen kommer inte digga den men då kan ni ju alltig snacka efteråt om hur dålig den var. Du kommer dock älska den, sjunk ner i stolen, stäng av hjärnan i ca 80 min och frossa när Rambo kapar människor på mitten med ett maskingevär!!
:)