Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DATOR PROB, SE HIT! )=

Postat av snoipan den 25 Mars 2008, 09:55
10 kommentarer · 73 träffar
Hejhej!

Jag skulle kunna göra denna fråga hur lång som helst men jag gör mig kortfattad. Jag fick tillbaka min dator igår från att den varit inlämnad för vad dom sa var att grafik kortet var kaputt!

Det var ett Nvidia 8600 om jag inte minns fel, jag fick tbx datorn med ett "bättre" grafik kort, Nvidia 8800gts ikopplat.

Felet är nu att när jag startar datorn är allt som vanligt, jag loggar in på min användare och SEEEEEN så startar aldrig nånting kan man säga, första gången då tog det ca 3minuter innan allt startade och allting var segt i början, wow funkade inte osv osv.

Allt det var igår kväll.

Jag väntade tills imorse med att testa och hoppades verkligen att det skulle funka idag, meen så var det inte... datorn hängde sig och nu tog det 10-17 minuter innan man kunde göra någonting.

Senare nu vid 10.00 så händer ingenting, jag loggar in på min användare och sen så blir det bara svart och musen är som vanliug men förutom det är det bara svart, datorn låter som att den laddar osv men men?

Jag har ringt till stället jag köppte datorn och dom säger att jag ska gå in på http://www.nvidia.com och ladda ner den senaste drivrutin till mitt grafik kort. Jag gjorde det igår när datorn funkade ialf, men ingen skillnad märktes.

Det är ingen SKIIIIT dator, kostade 19.000 och jag vet pengen för det säger inte mkt men jag har hört mig omkring och det ärr en bra dator, vvisst kan något vara sönder i den också :P

Hjälp tack!

OT: Jag lät datorn stå på nu fastän det bara var svart efter inloggningen och när jag då skulle tex testa med att gå in på internet så hängde den sig igen och det kom upp: " Datorn ( eller nåsånt ) har fastnat i en oändlig loop. Det är fel i din enhet eller drivrutin". Typ nåsånt??
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..