Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tibia - historien om mitt äventyr

Postat av Schnikerz den 22 Mars 2008, 18:41
191 kommentarer · 1 330 träffar
Hallu allesammans, har här idag tänkt dela med mig av mitt liv som lootplockare i Tibia.

Till o börja med kan jag säga att jag är lvl 13 sorc på världen Valoria, aldrig spelat spelet seriöst. Under den tid denna historien utspelar sig pågår kriget mellan guilderna Tzu och Heretics

16.43 - Thais depot

"Wrizek, siema"

Jag har inte gjort mig förståd av vad polacken säger till mig. Förbannar mig själv över att jag bara har 43 mana, och ber en närstående spelare om mat. Tacksamt tar jag emot 2 hams av denna. Chomp chomp . . . Tystnaden återfinner sig. . . Kollar vip list, endast ett fåtal Tzu members online . . . En stackars level 7 druid springer förbi mig, jagad av 4 andra, då han själv har vit skalle. Druiden yttrar sig på ett språk jag inte själv behärskar, och det tar inte lång tid innan hans blodpöl omringar honom .

Öppnar trade channel , ser om det är nått skoj som händer

"sell dragin necklis and wof tut chein. bbuy dwirwin shild CARLIN (PL)"

SUCK Vad tråkit, funderar på att logga ut

ZOMGZOMGOZOMG

Apitov has come online,

POFF POFF POFF POFF (HERETICS MASSLOGGAR)

Fjaellraev pala, hosko, mighty troll, venlo, xogaze, o många fler har just kommit ONLINE

OMG MASSLOGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!

exiva apitov

Apitov is very far to the east

Hmm .. . . . . .. måste va venore

Springer till båten

hi

venore

yes

exiva apitov

apitov is far to the north east

edron . . . . .

hi edron yes

Ser massa heretics stå på båten

ALal drar till carlin

zomgzomgzomgzomgg

hi carlin yes

springer efter så gott jag kan, dom drar ut på stora fältet nordöst om carlin mellan Abdendriel o carlin

exiva "apitov

apitov is to the northeast

Oooooo nu kommer hela flocken !!!!

heretics , alla klädda i blåa springer i en stor jävla klunga o kommer snart ikapp Tzu , kvällen i ära iklädda rosa.

shit, ser nån redskull snabb jävel fassnar mellan 3 pers ,

O JA JÄVLAR VAD DET FLYGER MWALLS ÖVERALLT!!(!")¤/()=!"!

Hoppar in o kommer en SQM ifrån offret i fråga.

SD SD SD SD SD SD SD

vet inte riktigt vem det är som dom är på

sdsd

ZOMG död

Pushar looten under mig , lootar snabbt som i HELVETET

OMG OMG OMG

BOOOH!!! BOOTS OF HASTE !!! ! !!!! FÅR UPP DOM I MIN INVENTORY JA BA SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

Skriver till mina lootkompisar ! OMGO MGOGMOMGO GMKOM GJAG CVIC KLBOGG½!!! HOOHH! JAG AHR BOJHH! JAG FICK BNOOOH½!!!! oz:>:>:> I panik att få på mig dom på fötterna hinner jag inte ta upp något mer, blir sdad av nån och dör nästan. Det viktigaste var att inte dö med BOH i bp'n. men jag lyckas komma därifrån, Och jag når depoten, och andas ut :D

Resten av fighten fortsätter norrut, dom drar ut ur ank mot darashai typ, hinner inte ikapp, men är nöjd med min makalösa bedrift.

40k, check i kassan, börjar bli rikare o rikare nu, känns jävlit soooft faktiskt.

--

Kriget är typ över nu, även om dom smådödar varandra lite till o från. Huntingen för min del, eller bottingen ska man kanske säga, börjar avta då spawnsen kryllar av highlevels, som tidigare krigat. Får inte mkt gjort, tror jag ska dra upp en s0rcer0r o pwna lite med. Får se typ

Hej så länge, update ifall ni vill höra mera ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

191 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 191 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..