1
Hur mycket toa papper använder DU?
Postat av Qu3 den 21 Mars 2008, 20:34
29 kommentarer · 461 träffar
Miljöutsläppen är idag ett stort problem. Det dramatiseras dagligen av förbrukning av drastiska , ja ni hörde rätt, drastiska mängder toapapper, som går till spillo. Tusentals träd såsom björkar, granar vafan vet jag måste huggas ner för att vi människor ska kunna skita.
Min fråga till Er lyder:
Hur många rutor toapapper använder ni per besök? Ni vet toapapper är ju indelade i små rutor på typ 1 decimeters längd.
Är ni en så kallad miljöförstörare som skrynklarar ihop arton rutor till en stor jävla boll o swipar röven en gång för att sedan ta en ny?
Är ni miljövänliga och tar kanske 1-2 rutor och viker o vänder för att få användning av så mycket av papprets volym som möjligt?
Ni kanske tar lite i taget och kör fler omgångar, för att få as torrt as möjligt?
Eller ni kanske tar hela jävla rullen o använder som rövmopp?
Vad vet jag ? Berätta!
Lägg gärna till vilken sorts papper ni hellst använder, om det är sånt här tort jävla sandpapper från ÖB eller mjuukt, fluffit så de känns som ni har en hel jävla fårhage i röven ?
DELA MED ER! Dagens Skitande Är Ett ProbleM!
Min fråga till Er lyder:
Hur många rutor toapapper använder ni per besök? Ni vet toapapper är ju indelade i små rutor på typ 1 decimeters längd.
Är ni en så kallad miljöförstörare som skrynklarar ihop arton rutor till en stor jävla boll o swipar röven en gång för att sedan ta en ny?
Är ni miljövänliga och tar kanske 1-2 rutor och viker o vänder för att få användning av så mycket av papprets volym som möjligt?
Ni kanske tar lite i taget och kör fler omgångar, för att få as torrt as möjligt?
Eller ni kanske tar hela jävla rullen o använder som rövmopp?
Vad vet jag ? Berätta!
Lägg gärna till vilken sorts papper ni hellst använder, om det är sånt här tort jävla sandpapper från ÖB eller mjuukt, fluffit så de känns som ni har en hel jävla fårhage i röven ?
DELA MED ER! Dagens Skitande Är Ett ProbleM!
Hur många rutor använder du per dragning?
110 personer har röstat