Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

pinsamt?

Postat av open den 21 Mars 2008, 10:03
6 kommentarer · 198 träffar
Igår kväll var jag ute med lite kompisar och tog några öl. och hade det allmänt chillkväll. Vi skulle sedan bege oss till krogen,

Men innan det, så ringer en tjej som jag haft på G med ett tag, och jag sket i krogen och träffade henne och så, och hon hade tydligen vart på en klassfest för studenten 08. Och efter det sov hon hos en kompis, och jag sov där med henne, (fort fram) vi höll på ett jävla tag, tills vi sedan bestämmde oss att dra in i ett rum, och då fatta jag i stort sätt att hon ville ha sex. så vi körde på, meeeeen jävel, det gick fan inte att få henne våt eller nått sånt, asså hon blev inte kåt? det var omöjligt att genomföra processen. vad kan detta bero på? för jag blev jävligt konstig och ville fan bara dra därifrån, och hon mådde typ dålig och typ skratta samtidigt.... har detta hänt er nångång?
Att tjejen var nervös eller obekväm eller nått sånt?
nån som kanske har tips på hur man hanterar det?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..