Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stöldberoende

Postat av zneskarm den 17 September 2004, 20:27
144 kommentarer · 301 träffar
Lyssna..

Tror jag har typ ett FETT stort problem men vet inte riktigt hur jag ska hantera det!

Det är såhär att varje gång när jag går hem till någon eller in i en affär så måste jag ta någonting. Förra gången slutade det med att jag snodde min tjejs lillesyrras sko? hemma hoss henne. Jag ville inte ta den egentligen men suget att ta något var så stort att jag inte kunde låta bli?. Jag har heller inga problem med ekonomin. Har det bra ställt osv men jag måste helt enkelt tjuva.

Händerna darrar när jag skriver det här och jag känner suget i bakhuvet att springa ner till 7ELEVEN nu och fixa lite MUU mjölk & RedBulls inför helgens lanande. Ska jag kanske åka fast med flit så jag får utegångsförbud av morsan? Jag menar det kanske får mig att tänka till att det är dumt. Har ni något annat förslag?
Föregående tråd
Nästa tråd

144 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 144 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..