1
Köpa Final Fantasy 7 PC eller PS1 minne
Postat av Belzebubb den 20 Mars 2008, 00:05
6 kommentarer · 126 träffar
Hej jag undrar om det finns nå ställe där jag kan köpa Final Fantasy 7 till antingen PC eller ett memorycard till PS1 så jag kan spara om jag ska köpa det till Ps2
tacksam för seriösa svar
Mindre tacksam för oseriösa.
Jag håller på lira det till datorn nu, men skiten har hängt sig eller inte hängt sig utan "allt" rör sig alltså personerna "andas" om man säger så.. typ rör sig, blinkar och fan allt, men JAG kan inte röra mig eller cloud ;P ingenting fungerar, och varför jag ville ha ett PS1 memorycard är för att till PS2 kan man inte spara sparningar på PS2 minneskort om man lirar PS1 spel.. Håller på tanka nytt nu får se om det fungerar, hoppas på det, sen langar jag bara in save-filen i de andra jag tankar nu tänkte jag :) får se hure går..
sen vill jag nästan ha till PS för det är fan så mycket mer feeling i det :P
tacksam för seriösa svar
Mindre tacksam för oseriösa.
Jag håller på lira det till datorn nu, men skiten har hängt sig eller inte hängt sig utan "allt" rör sig alltså personerna "andas" om man säger så.. typ rör sig, blinkar och fan allt, men JAG kan inte röra mig eller cloud ;P ingenting fungerar, och varför jag ville ha ett PS1 memorycard är för att till PS2 kan man inte spara sparningar på PS2 minneskort om man lirar PS1 spel.. Håller på tanka nytt nu får se om det fungerar, hoppas på det, sen langar jag bara in save-filen i de andra jag tankar nu tänkte jag :) får se hure går..
sen vill jag nästan ha till PS för det är fan så mycket mer feeling i det :P