1
Nudlar=D
Postat av eLLMER den 18 Mars 2008, 17:12
109 kommentarer · 111 träffar
Tjaa , idag gjorde jag och min kompis nudlar.
Jag var väldigt smart och hade i nudlarna direkt i kastrullen som man inte skulle göra. Min kompis Var dock smartare och gjorde som man skulle.
Jag tog curry nudlar medans han tog icas asiatiska nudlar med satay smak.
När nudlarna hade kokat klart så skulle vi ta på smaken , och så öppnade vi hans smak och det lukta helvette hela rummet luktade spya det var inte specielt gott heller. Sen var jag ännu smartare och glömde ta på min smak och hällde ut allt vatten..
Jag fick ta kall vaten och röra om . Sen till frågan Vilken smak på nudlarna föredrar du ? EDIT FBare verkar gilla nudlar med biff smak ^^
EDIT Idag gav jag mig på att göra nudlar igen , gick perfekt:)
EDIT 2 Nu är jag en proffisionell nudel kokare :)
EDIT 3 Fragbites favorit nudelsmak är Biff:) fb @ biffar :)))
Stavfel is the shiit:D
Jag var väldigt smart och hade i nudlarna direkt i kastrullen som man inte skulle göra. Min kompis Var dock smartare och gjorde som man skulle.
Jag tog curry nudlar medans han tog icas asiatiska nudlar med satay smak.
När nudlarna hade kokat klart så skulle vi ta på smaken , och så öppnade vi hans smak och det lukta helvette hela rummet luktade spya det var inte specielt gott heller. Sen var jag ännu smartare och glömde ta på min smak och hällde ut allt vatten..
Jag fick ta kall vaten och röra om . Sen till frågan Vilken smak på nudlarna föredrar du ? EDIT FBare verkar gilla nudlar med biff smak ^^
EDIT Idag gav jag mig på att göra nudlar igen , gick perfekt:)
EDIT 2 Nu är jag en proffisionell nudel kokare :)
EDIT 3 Fragbites favorit nudelsmak är Biff:) fb @ biffar :)))
Stavfel is the shiit:D
Smak ?
442 personer har röstat